Data News kiest Jan Hollez (Deliverect) tot ICT Personality of the Year 2022

02 juni 2022

Data News kiest Jan Hollez (Deliverect) tot ICT Personality of the Year 2022

Het IT-magazine Data News benoemde Jan Hollez, co-founder & CTO van het technologiebedrijf Deliverect, tot ICT Personality of the Year 2022. Dat gebeurde op de 23e editie van de Data News Awards for Excellence, die donderdag 2 juni werden uitgereikt tijdens een prestigieuze gala-avond. Met 1300 gasten, onder wie talloze topmensen uit de IT- en zakenwereld, was het de grootste editie ooit. De Data News Awards for Excellence bekronen jaarlijks bedrijven die zich met hun producten en diensten in de ICT-sector hebben onderscheiden.

Een professionele jury bestaande uit IT-prominenten bepaalt welke bedrijven winnen. De redactie van Data News kiest de ICT Personality of the Year 2022.

Kristof Van Der Stadt, hoofdredacteur Data News: “Met Jan Hollez kiezen we voor een gedreven, ambitieuze ondernemer die zijn technische achtergrond combineert met een strategische visie en daarnaast ook bijzondere aandacht heeft voor de 450 werknemers die Deliverect ondertussen al telt. Op amper vier jaar tijd een startup doen uitgroeien tot een technologiebedrijf met een waarde van nu al meer dan een miljard dollar: het is weinigen gegeven.”

De winnende bedrijven in de 14 categorieën kleuren grotendeels Belgisch:

01/ Digital Workplace Innovator of the Year

Dstny

14/ Customer Centric IT Company of the Year
Cegeka

Op dinsdag 7 juni 2022 brengt het magazine Data News een uitgebreid interview met Jan Hollez als nieuwe ICT Personality of the Year.

OVER DATA NEWS
Als de referentie in België legt het magazine Data News al meer dan 40 jaar de brug tussen IT-toepassingen, technologie, IT-managers en eindgebruikers bij ondernemingen, overheid, onderwijs en IT-verenigingen.

Met de dagelijkse nieuwsbrief en de website datanews.be legt het sterk de focus op Belgisch nieuws, trends en opinies. Dat wordt aangevuld met dossiers, internationale berichtgeving en praktijkverhalen. De rubriek ‘Careers’ focust op loopbaanontwikkeling en interessante carrièrewendingen.

Data News brengt ook 2 gidsen uit: Career Guide en ICT Guide.

Events ondersteunen de redactionele invulling: de Data News Awards for Excellence, de verkiezing van de CIO of the Year en She Goes ICT. Match IT is het jobevent waarop Data News bedrijven in contact brengt met potentiële werknemers.

Kristof Van der Stadt
Hoofdredacteur Datanews